Veelgestelde vragen

Ik wil een parkeerkaart bestellen, maar het evenement staat er niet bij?

In dit geval bieden wij voor dat specifieke evenement (nog) geen parkeerkaarten aan.  Wil je op de hoogte worden gehouden? Schrijf je dan eenvoudig in voor onze nieuwsbrief. 

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar het concert is verplaatst. Wat nu?

Geen enkel probleem. Je kan de parkeerkaart gewoon op de nieuwe concertdatum gebruiken .

Moet ik mijn E-Ticket uitprinten?

Nee dat hoeft niet. Je kunt het E-Ticket ook vanaf je telefoon laten scannen. 

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar ik heb geen e-mail ontvangen. Wat nu?

Geen probleem. Klik dan hier en voer je email adres in. Je krijgt je eticket opnieuw toegestuurd. Heb je een verkeerd emailadres gebruikt? Stuur dan een mailtje naar info@parkr.nl. 

Vanaf welk tijdstip kan ik de parkeergarage inrijden?

Op je e-ticket staat aangegeven vanaf hoe laat je naar binnen kan rijden. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om eerder te arriveren. Onze host(ess) is pas vanaf het aangegeven tijdstip aanwezig.

Ik heb een parkeerkaart besteld, maar ik kan niet naar het concert komen. Wat nu?

Wanneer je niet in de gelegenheid bent om naar het concert te komen of je wilt om een andere reden restitutie aanvragen, dan kun je dit doen via de website van Q-Park. Klik hier om je verzoek in te dienen, kies het formulier Restitutie van een Parkr reservering en vul daar de gevraagde gegevens in. Je ontvangt binnen enkele werkdagen bericht van Q-Park.

Eenvoudig online betalen

Dit zeggen anderen over Parkr

Altijd goedkoper dan de andere parkeerplekken en binnen 12 min ben je bij de Ziggo Dome. Aanrader.

Lars Boom

mei 2018

Prima route naar de Arena en ook al gebruikt voor AFAS Live. 

Annemie Lens

februari 2018

Al een paar gebruikt gemaakt van Parkr voor parkeren in het Arena gebied.

Michelle Hartog

april 2018

Volg ons

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Contact

Menu